ශ්‍රී ලංකාවේ අ.පො.ස. (උසස් පෙළ) විද්‍යා විෂය ධාරාව තුළ භෞතික විද්‍යා විෂයයට අදාලව ඉලෙක්ට්‍රොනික විද්‍යාව ඒකකය පිලිබදව ඉගෙනුම්- ඉගැන්වීම් ක්‍රියාවලියේ දී අනුරාධපුර දිස්ත්‍රිකයේ පාසල් තුළ මතු වන ගැටලු පිළිබද අධ්‍යයනය.

Show simple item record

dc.contributor.author අල්විස්, එල්. එන්. ආර්.
dc.date.accessioned 2021-10-28T05:50:48Z
dc.date.available 2021-10-28T05:50:48Z
dc.date.issued 2004
dc.identifier.uri http://archive.cmb.ac.lk:8080/xmlui/handle/70130/6253
dc.description.abstract මෙම පර්යේෂණය භෞතික විද්‍යාව විෂය යටතේ ඉලෙක්ට්‍රොනික විද්‍යාව ඒකකයේ ඉගෙනුම් ඉගැන්වීම් ක්‍රියාවල්ය පිළිබඳව කළ විස්තරාත්මක අධ්‍යයනයකි. තාක්ෂණික ලෝකය තුළ ඉදිරියට ගමන් කිරීමට උදව්වන ඉලෙක්ට්‍රොනික උපාංග පිළිබඳ හැදෑරීමට ඉලෙක්ට්‍රොනික විද්‍යාව ඒකකය යටතේ අ.පො.ස. (උසස් පෙළ) විද්‍යා අංශයේ සිසුන්ට අවස්ථාව ලැබී ඇත. නමුත් මෙම ඒකකය සිසුන් තුළ එතරම් ජනප්‍රිය නොවන බව භෞතික විද්‍යාව විෂය ඉගැන්වීමේ නියුතු පර්යේෂිකාවට හැඟුණි. මේ සඳහා විවිධ හේතු බලපා හැක. මෙම අධ්‍යයනය තුළින් 1997-2005 දක්වා පැවති ...
dc.language.iso other en_US
dc.title ශ්‍රී ලංකාවේ අ.පො.ස. (උසස් පෙළ) විද්‍යා විෂය ධාරාව තුළ භෞතික විද්‍යා විෂයයට අදාලව ඉලෙක්ට්‍රොනික විද්‍යාව ඒකකය පිලිබදව ඉගෙනුම්- ඉගැන්වීම් ක්‍රියාවලියේ දී අනුරාධපුර දිස්ත්‍රිකයේ පාසල් තුළ මතු වන ගැටලු පිළිබද අධ්‍යයනය. en_US
dc.type Thesis en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account