ශ්‍රී ලංකාවේ විධිමත් පාසල් සදහා පොදු වූ, 10-11 ශ්‍රේණිවල පාසැල පදනම් කරගත් ඇගයීම් වැඩපිළිවෙල, ගණිතය විෂය සදහා ක්‍රියාත්මක කිරීමේදී පවතින විවිධතා පිළිබද අධ්‍යනයක් (කොළඹ දිස්ත්‍රිකයේ පාසල් ඇසුරින්)

Show simple item record

dc.contributor.author වික්‍රමආරච්චි, ඒ. යු.
dc.date.accessioned 2021-10-28T05:49:57Z
dc.date.available 2021-10-28T05:49:57Z
dc.date.issued 2004
dc.identifier.uri http://archive.cmb.ac.lk:8080/xmlui/handle/70130/6248
dc.description.abstract යම් වැඩ පිළිවෙලක් මඟින් අපේක්ෂිත ප්‍රතිඵල ලැබේ ද යන්න සොයා බැලීම එම වැඩ පිළිවෙලේ ම එක් අංගයකි.ඒ අනුව අධ්‍යාපනය සම්බන්ධ ඉගෙනුම්-ඉගැන්වීම් ක්‍රියාවලියේ දී ද ශිෂ්‍යාගේ සාධන මට්ටම සොයා බැලීම අනිවාර්ය බව අධ්‍යාපනඥයින්ගේ අදහසයි. සිසුන්ගේ අවසාන සාධන මට්ටමටත් වඩා ඔවුන් ඉගෙන ගන්නා දෙය පිළිබඳ ව ද ඉගෙන ගන්නා තරම පිළිබඳ ව ද සොයා බැලීම ඉතා වැදගත් වේ. 1997 නව අධ්‍යාපන ප්‍රතිසංස්කරණ ක්‍රියාත්මක වීමෙන් අනතුරුව ඉගෙනුම්-ඉගැන්වීම් ක්‍රියාවලිය පිළිබඳ සොයා බැලීම සඳහා ...
dc.language.iso other en_US
dc.title ශ්‍රී ලංකාවේ විධිමත් පාසල් සදහා පොදු වූ, 10-11 ශ්‍රේණිවල පාසැල පදනම් කරගත් ඇගයීම් වැඩපිළිවෙල, ගණිතය විෂය සදහා ක්‍රියාත්මක කිරීමේදී පවතින විවිධතා පිළිබද අධ්‍යනයක් (කොළඹ දිස්ත්‍රිකයේ පාසල් ඇසුරින්) en_US
dc.type Thesis en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account