ශ්‍රී ලංකාවේ විධිමත් පාසල් සදහා පොදුවූ, 10-11 ශ්‍රේණිවල පාසැල පදනම් කරගත් ඇගයීම් වැඩපිළිවෙල, ගණිතය විෂය සදහා ක්‍රියාත්මක කිරීමේදී පවතින විවිධතා පිළිබද අධ්‍යයනයක් (කොළඹ දිස්ත්‍රිකයේ පාසල් ඇසුරින්)

Show simple item record

dc.contributor.author වික්‍රමආරච්චි, අජිත උදය
dc.date.accessioned 2021-10-05T03:59:34Z
dc.date.available 2021-10-05T03:59:34Z
dc.date.issued 2004
dc.identifier.uri http://archive.cmb.ac.lk:8080/xmlui/handle/70130/6196
dc.description.abstract යම් වැඩ පිළිවෙළක් මගින් අපේක්ෂිත ප්‍රතිඵල ලැබේ ද යන්න සොයා බැලීම එම වැඩ පිළිවෙළේ ම එක් අංගයකි. ඒ අනුව අධ්‍යාපනය සම්බන්ධ ඉගෙනුම්-ඉගැන්වීම් ක්‍රියාවලියේ දී ද ශිෂ්‍යයාගේ සාධන මට්ටම සොයා බැලීම අනිවාර්යය බව අධ්‍යාපනඥයින්ගේ අදහසයි. සිසුන්ගේ අවසාන සාධන ...
dc.language.iso other en_US
dc.title ශ්‍රී ලංකාවේ විධිමත් පාසල් සදහා පොදුවූ, 10-11 ශ්‍රේණිවල පාසැල පදනම් කරගත් ඇගයීම් වැඩපිළිවෙල, ගණිතය විෂය සදහා ක්‍රියාත්මක කිරීමේදී පවතින විවිධතා පිළිබද අධ්‍යයනයක් (කොළඹ දිස්ත්‍රිකයේ පාසල් ඇසුරින්) en_US
dc.type Thesis en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account