තුන්වන ප්‍රධාන අවධියට අයත් පස්වන ශ්‍රේණිය සිසුන්ගේ කියවීමේ හා ලිවීමේ සාධන මට්ටම් සහ එහි ගැටලු පිළිබද අධ්‍යයනයක්(මාතර අධ්‍යාපන කලාපය ඇසුරින්)

Show simple item record

dc.contributor.author අබේවර්ධන, එච්. එම්. පි.
dc.date.accessioned 2021-10-05T03:59:26Z
dc.date.available 2021-10-05T03:59:26Z
dc.date.issued 2011
dc.identifier.uri http://archive.cmb.ac.lk:8080/xmlui/handle/70130/6195
dc.description.abstract ලෝකයේ බොහෝ රටවල ජාතික අධ්‍යාපන ප්‍රතිපත්තිය තුළ ප්‍රාථමික අධ්‍යාපනයට සුවිශේෂත්වයක් හිමිවෙයි. ඇතැම් රාජ්‍ය ප්‍රාථමික අධ්‍යාපනය අනිවාර්ය කර ඇත. ඇතැම් දුප්පත් රටවල ප්‍රාථමික අධ්‍යාපනය නැංවීමට ආධාර කරයි. මුළු ලෝකයේ ම මූලික දක්ෂතා සහ සාක්ෂරතාවය ලබාදීමේ අදියර ලෙස ප්‍රාථමික අධ්‍යාපන අදියර වැදගත් වේ. ...
dc.language.iso other en_US
dc.title තුන්වන ප්‍රධාන අවධියට අයත් පස්වන ශ්‍රේණිය සිසුන්ගේ කියවීමේ හා ලිවීමේ සාධන මට්ටම් සහ එහි ගැටලු පිළිබද අධ්‍යයනයක්(මාතර අධ්‍යාපන කලාපය ඇසුරින්) en_US
dc.type Thesis en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account