Search


Start a new search
Add filters:

Use filters to refine the search results.


Results 1741-1750 of 7454 (Search time: 0.002 seconds).
Item hits:
Issue DateTitleAuthor(s)
2008Student heterogeneity – the reality of the Sri Lankan ESL classroomsPerera, M.E.S.
1983ශ්‍රී ලංකාවේ බෞද්ධ නවයෞවනයන් තුළින් ඉවත්ව යන ආගමික සාමාජික සාරධර්ම හා චර්යාධර්ම පිළිබඳ අධ්‍යයනයක්පතිරණ, එච්.එස්.
1999Study on selected aspects of health status of the displaced children under five years in welfare centres,Vavuniya DistrictKetheswaran, A
2006Apprenticeship and Guided Participation” in University English Language TeachingPerera, M.E.S.
2007Overcoming learned helplessnessPerera, M.E.S.
2011ENHANCING LITERARY COMPETENCE THROUGH ACTIVITY BASED LITERATURE LEARNINGNeranjani, E. Sulochana
2011Sri Lamkave kanistha-dvitiyika vidyava visayamalava visayaye svabhavayata suvisesiva disanata vima pilibandava vimarsanatmaka adhyayanayak(Kalaniya adhyapana kalapaya asurini) = descriptive study on specific orientation of the science curriculum at Sri Lankan junior-secondary level towards the nature of subject(Kelaniya education zone)Chandimali, A.M.P.S.
2004ශ්‍රී ලංකාවේ විධිමත් පාසල් සඳහා පොදුවූ, 10-11 ශ්‍රේණිවල පාසල පදනම් කරගත් ඇගයීම් වැඩපිළිවෙල, ගණිතය විෂයය සඳහා ක්‍රියාත්මක කිරීමේ දී පවතින විවිධතා පිළිබඳ අධ්‍යයනයක් (කොළඹ දිස්ත්‍රික්කයේ පාසල් ඇසුරෙනි )වික්‍රමාරච්චි, ඒ. යූ.
2012Adhyayana podu sahatika patra (samanya pela) mattamedi buddhagama visayaya asrita pasala padanam karagat agayim kriyatmaka vana akaraya pilibanda adhyayanayakWithanage, S.U.J
2011A. po. sa. (sa. pela) vidyava visayamalava asrita jiva, rasayana ha bhautika amsa kerehi guru-sisu rucikatvaya ha pravinatava pilibanda vimarsanatmaka adhyayanayak(Udugama adhyapana kalapaya asurin) = an inquiry into the teacher-students preference and proficiency on the section of biology, chemistry and physics in the science curriculum of G.C.E.(O/L)Rangajeewa, S.H.