Please use this identifier to cite or link to this item: http://archive.cmb.ac.lk:8080/xmlui/handle/70130/7132
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorඅතුකෝරාළ, ඩි.පී.-
dc.date.accessioned2023-06-04T11:10:13Z-
dc.date.available2023-06-04T11:10:13Z-
dc.date.issued1998-
dc.identifier.urihttp://archive.cmb.ac.lk:8080/xmlui/handle/70130/7132-
dc.description.abstractපාසල් විෂය මාලාවෙන් වැදගත් විෂයක් වන ගණිතයෙන් මිනිසාට නිරවුල් හා තර්කානුකුලව යමක් ඇති සැටියෙන් දැකීමට හැකි වේ. ගණිත විෂයය දියුණු කිරීම සඳහා විශ්යමලාව වෙනස් කිරීම ප්‍රතිසංස්කරණය කිරීම, ගණිත ගුරුවරුන් පත් කිරීම,පුහුණු කිරීම හා ගුරු උපදේශකවරුන් පත් කිරීම වැනි ක්‍රියා මාර් ග අනුගමනය කර ඇති නමුත් රජයේ පොදු විභාග ප්‍රතිඵල සංසන්දනය කිරීමේදී ගණිත විශයෙන් අසමත් වන්නන්ගේ දළ සංඛාව 80%ක් පමණ වන බව පෙනී යයි...en_US
dc.language.isootheren_US
dc.titleශ්‍රී ලංකාවේ 6-11 වසර සඳහා කලාපීය ගණිත ගුරු උපදේශක භූමිකාව පිළිබඳව විමර් ශානාත්මක අධ්‍යයනයen_US
dc.typeThesisen_US
Appears in Collections:MPhil/PhD theses



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.