Please use this identifier to cite or link to this item: http://archive.cmb.ac.lk:8080/xmlui/handle/70130/7093
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorසේනානායක, එච්.ඇම්.-
dc.date.accessioned2023-06-04T10:36:45Z-
dc.date.available2023-06-04T10:36:45Z-
dc.date.issued1998-
dc.identifier.urihttp://archive.cmb.ac.lk:8080/xmlui/handle/70130/7093-
dc.description.abstractරටක සමාජ ආර් ථික හා සංස්කෘතික සංවර් ධනයේදී පාසල් අධ්‍යාපනයට සුවිශේෂී වැදගත්කමක් හිමි වේ.ශ්‍රී ලංකාවේ පාසල් මෙරට ජනතාවට දැනුම, කුසලතා හා ආකල්ප ලබා දීම හා වර් ධනය කිරීම පිළිබඳ විශාල වගකීමක් දරණ ආයතන ලෙස සඳහන් කල හැකි අතර සමාජ ආර් ථික හා සංස්කෘතික සංවර් ධනය සෘජු සබඳතාවයක් දක්වන ආයතන ලෙස සඳහන් කළ හැකිය. මෙරට පාසල් අධ්‍යාපනය පිළිබඳ වැදගත් ස්ථානයක් ලෙස නිදහස් අධ්‍යාපනය ආරම්හ වූ වර් ශය ගැන සඳහන් කල හැකිය. ඒ තත්වය ඇති වුයේ මෙරට යටත් විජිත යුගයේදීය. එහෙත් 1948 දී ශ්‍රී ලංකාව යටත් විජිත භාවයෙන් මිදී නදහස් රටක් බවට පත්වීම 1948 දී ආරම්භ වූ නිදහස් ....en_US
dc.language.isootheren_US
dc.titleනිදහසින් පසු ශ්‍රී ලංකාවේ පාසල් අධ්‍යාපනයේ ව්‍යාප්ති සහ අධ්‍යපන පරිපාලන ප්‍රතිසංස්කරණ අතර සබදතාවයen_US
dc.typeThesisen_US
Appears in Collections:MPhil/PhD theses

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
නිදහසින් පසු ශ්_රි ලංකාවේ...pdf1.24 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.