Please use this identifier to cite or link to this item: http://archive.cmb.ac.lk:8080/xmlui/handle/70130/7089
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorවිජිත හිමි, විල්ලඹීයේ-
dc.date.accessioned2023-05-29T12:05:02Z-
dc.date.available2023-05-29T12:05:02Z-
dc.date.issued1995-
dc.identifier.urihttp://archive.cmb.ac.lk:8080/xmlui/handle/70130/7089-
dc.description.abstractමානව ශිෂ්ටාචාරයේ සමාරම්භය සමග ම බිහිවූ ආගම් පදනම්කොට ගොඩනැගුනු අධ්‍යාපන පද්ධති, එම ශිෂ්ඨාචාරයන්හි අඛණ්ඩ පැවැත්ම හා සංවර්ධනය කෙරෙහි ප්‍රබල ලෙස උපස්ථම්භක විය. එබැවින් ආගම සහ අධ්‍යාපනය අතර අනොන්‍ය සහව්‍යතාවක් ගොඩනැගුනු අතර ඒවා එකිනෙකට බද්ධව පැවතුණි. එසේම එක් එක් සමාජ අපේක්ෂා කළ පරිදි කිසියම් ආකාරයකින් පුද්ගලයාගේ හා සමාජයේ සහ පැවැත්මට මෙම පද්ධති උපස්ථම්භක විය...en_US
dc.language.isootheren_US
dc.titleධම්මපදයේ අන්තර් ගත අධ්‍යාපන සංකල්පවල ප්‍රායෝගික අගය පිළිබඳ විමර් ශනයක්en_US
dc.typeThesisen_US
Appears in Collections:MPhil/PhD theses

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ධම්මපදයේ අන්තර්ගත .....pdf1.72 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.