Please use this identifier to cite or link to this item: http://archive.cmb.ac.lk:8080/xmlui/handle/70130/6987
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorසිරිමල්හාමි, එම්.එම්.-
dc.date.accessioned2023-01-12T07:39:34Z-
dc.date.available2023-01-12T07:39:34Z-
dc.date.issued1996-
dc.identifier.urihttp://archive.cmb.ac.lk:8080/xmlui/handle/70130/6987-
dc.description.abstractසමාජ අධ්‍යයනය යනු මුලික වශයේන්ම මිනිසාගේ දියුණුව සඳහා කරන අධ්‍යයනයකි. මෙම මුලික කාර්යය ඉටුකර ගැනීමේ අදහස පෙරදැරි කරගෙන ශිෂ්‍යයාගේ සමාජ හැකියාව ඇතිකිරීම සඳහා 1970 දශකයේ මුල් භාගයේ ශ්‍රී ලංකාවේ පාසල් විෂය මාලාවට එක් වූ මෙම විෂයය වසර විස්සකට අධික කාලයක් විවිධ ගතිකත්වයන්ට භාජනය වෙමින් අද දක්වාත් අපේ පාසල් විෂයය මාලාවේ ප්‍රධාන විෂයයක් ලෙස ක්‍රියාත්මක වේ...en_US
dc.language.isootheren_US
dc.titleකනිෂ්ඨ ද්වීතිය පාසලේ සමාජ අධ්‍යයනය විෂය අරමුණු ඉටු කරගැනීම සඳහා ගුරුවරුන් අනුගමනය කරන ක්‍රියාමාර්ග පිළිබඳව නිකවැරටිය අධ්‍යාපන කොට්ඨාශය ඇසුරින් කෙරෙන අධ්‍යයනයක්en_US
dc.typeThesisen_US
Appears in Collections:MPhil/PhD theses

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
M 388.pdf1.34 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.