Please use this identifier to cite or link to this item: http://archive.cmb.ac.lk:8080/xmlui/handle/70130/6949
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorකරුණාතිලක, බී.ජී.-
dc.date.accessioned2022-12-19T06:58:55Z-
dc.date.available2022-12-19T06:58:55Z-
dc.date.issued1980-
dc.identifier.urihttp://archive.cmb.ac.lk:8080/xmlui/handle/70130/6949-
dc.description.abstractපුර්ව ඉගැනුමක්,පුහුණුවක්,නැතහොත් කරණයක්,පසුව එවැනිම අවස්ථාවන් කරා ව්‍යාප්ත වීම හෝ බලපෑම පුහුණු ව්‍යාප්තිය වශයෙන් හදුන්වනු ලැබෙයි.ව්‍යාප්තිය ඉගැනුමේ සෑම අංශයක දීම පාහේ දක්නට ඇත. ව්‍යාප්ති සකාර්ය, ප්‍රතික්ෂේධ හා ශුන්‍ය වශයෙන් බෙදා දැක්විය හැක . ව්‍යාප්ති අධ්‍යාපන මනෝවිද්‍යාවේ ඉතාම වැදගත් මතය වශයෙන් පිළිගෙන ඇත. කොටින්ම ඉගනුම යනු ව්‍යාප්තිය සදහා සුදානම් කරන්නෙකි...en_US
dc.language.isootheren_US
dc.subjectඉගෙනුමen_US
dc.subjectව්‍යාප්තියen_US
dc.titleඉගෙනුම් ව්‍යාප්ති පර්යේෂණ කිහිපයක් පිළිබඳ පුනර් විමර්ශනයක්en_US
dc.typeThesisen_US
Appears in Collections:MPhil/PhD theses

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
M 100.pdf3.7 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.