Please use this identifier to cite or link to this item: http://archive.cmb.ac.lk:8080/xmlui/handle/70130/6684
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorවිදානගමගේ, එස්. කේ.-
dc.date.accessioned2022-06-06T09:22:30Z-
dc.date.available2022-06-06T09:22:30Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.urihttp://archive.cmb.ac.lk:8080/xmlui/handle/70130/6684-
dc.description.abstractනව අධ්‍යාපන ප්‍රතිසංස්කරණ යටතේ ප්‍රාථමික අධ්‍යාපන කාලය අවධි ත්‍රිත්වයකට බෙදා ඇත. මෙම අවදි ත්‍රිත්වය යටතේ ඒ ඒ අවධියට සුවිශේෂී වූ අත්‍යවශ්‍ය ඉගැනුම් නිපුණතා මට්ටම් කරා සිසුන් පැමිණිය යුතු අතර අදාළ නිපුණතා මට්ටම තුල ප්‍රවිනත්වයන් ඇති කිරීම.....en_US
dc.language.isootheren_US
dc.titleප්‍රාථමික අධ්‍යාපනයේ දෙවන ප්‍රධාන අවධියේ සිසුන්ගෙන් අපේක්ෂිත නිපුණතා සාධනය සහ ඒ කෙරෙහි බලපාන සාධක පිළිබඳ අධ්‍යයනයක්en_US
dc.typeThesisen_US
Appears in Collections:MPhil/PhD theses

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
M 922.pdf3 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.