Please use this identifier to cite or link to this item: http://archive.cmb.ac.lk:8080/xmlui/handle/70130/6651
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorසේපාලි, එස්.ඒ.-
dc.date.accessioned2022-05-27T06:19:38Z-
dc.date.available2022-05-27T06:19:38Z-
dc.date.issued2001-
dc.identifier.urihttp://archive.cmb.ac.lk:8080/xmlui/handle/70130/6651-
dc.description.abstractනිදහසින් පසු ශ්‍රී ලංකාව තුළ ක්‍රියාත්මක කරන ලද කනිෂ්ඨ ද්විතියික පාසල් විද්‍යා අධ්‍යාපන වැඩසටහන් තුළ විවිධාකාර දුර්වලතාව වරින්වර හදුනා ගනිමින් 1957,1972,1978,1985 යන වර්ෂවල දී ප්‍රමාණාත්මක හා ගුණාත්මක සංවර්ධන අරඹයා විද්‍යා අධ්‍යාපනයේ ප්‍රතිසංස්කරණ සිදු කර තිබේ . . .en_US
dc.language.isootheren_US
dc.titleශ්‍රී ලංකාවේ ද්විතිය පාසලේ (7-11 ශ්‍රේණි සඳහා ) 1999 වර්ෂයේ සිට ක්‍රියාත්මක කෙරෙන විද්‍යාව හා තාක්‍ෂණවේදය විෂයමාලාවේ අධ්‍යාපනික අගය හා ශක්‍යතාව පිළිබඳ විමර්ශනාත්මක අධ්‍යයනයක්en_US
dc.typeThesisen_US
Appears in Collections:MPhil/PhD theses

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
M 255.pdf1.81 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.