Please use this identifier to cite or link to this item: http://archive.cmb.ac.lk:8080/xmlui/handle/70130/6274
Title: දුෂ්කර පාසල්වල සිසුන්ගේ පාසල් නොපැමිණීම හා අ.පො.ස. (සා.පෙළ) විද්‍යාව හා තාක්ෂණවේදය විෂයේ සාධනය අතර කෙබඳු සම්බන්ධතාවක් පවතීදැයි විමසා බැලෙන අධ්‍යයනයක් (මහව අධ්‍යාපන කලාපය ඇසුරිනි)
Authors: බණ්ඩාර, වයි. එම්. සී. එස්. යාපා
Issue Date: 2009
Abstract: අධ්‍යාපනයෙන් අදහස් කරන්නේ පුද්ගලයා තුළ ඇති විභව ශක්තිය මතු කර ගැනීමට අවශ්‍ය පරිසරය සකස් කිරීමයි.සෑම පුද්ගලයෙකු තුළම විභව ශක්තිය ඉතා කුඩා න්‍යෂ්ඨියක් ලෙස ආරයෙන් ඇත. ඒ විභව ශක්තිය උපරිම ලෙස දියුණු කළ යුතුය. විභව ශක්තිය විකසිත වන්නේ උචිත පරිසරයක් තුළ ය. එම පරිසරය පාසලේ දී ගුරුවරයා විසින් සකස් කර දෙනු ලබයි. එබැවින් සිසුන් දිනපතා පාසල් පැමිණීම ඉතා වැදගත් දෙයකි. මේ අනුව ...
URI: http://archive.cmb.ac.lk:8080/xmlui/handle/70130/6274
Appears in Collections:Masters Theses - Faculty of Education

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
M776 Title.pdf1.23 MBAdobe PDFView/Open
M776 Abstract.pdf6.24 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.