Please use this identifier to cite or link to this item:
http://archive.cmb.ac.lk:8080/xmlui/handle/70130/6271
Title: | සමාජ අධ්යයනය විෂයය හදාරන ශිෂ්යයින් තුළ ඉහළ සාධන මට්ටමක් ඇති කිරීමෙහි ලා ශිෂ්ය කේන්ද්රීය ඉගෙනුම් ක්රම භාවිත කිරීමේ වැදගත්කම පිළිබඳ විමර්ශනාත්මක අධ්යයනයක් (10 ශ්රේණිය ඇසුරිනි) |
Authors: | කබ්රාල්, එල්. එම්. ඩී. පී. |
Issue Date: | 2008 |
Abstract: | 1998 ක්රියාත්මක කරන ලද අධ්යාපන ප්රතිසංස්කරණ මගින් ගුරු කේන්ද්රීය අධ්යාපනය වෙනුවට වර්තමානයේ ශිෂ්ය කේන්ද්රීය අධ්යාපනයට වැඩි අවධානයක් යොමු කර ඇත. මේ සඳහා පාසල් පාදක ඇගයීම් තුළින් ශිෂ්ය කේන්ද්රීය අධ්යාපනය ලබා දීමට උත්සාහ ගෙන තිබේ.එනමුත් අධ්යාපන පද්ධතිය තුළ මේ පිළිබඳව නිසි අවබෝධයක් නොමැතිව අධ්යාපන කාර්යයේ නිරත වන ශිෂ්යයින් සේම ගුරුවරුන් ද සිටින බව පෙනේ.මෙම ශිෂ්ය කේන්ද්රීය ඉගෙනුම් ක්රම නිසා ශිෂ්යා ශාස්ත්රීය ඥානය ලබන්නෙක් පමණක් නොව ආවේදනික විශේෂයෙන්ම මනෝචාලක හසුරුවන්නෙක් බවට ... |
URI: | http://archive.cmb.ac.lk:8080/xmlui/handle/70130/6271 |
Appears in Collections: | Masters Theses - Faculty of Education |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
M772 Title.pdf | 1.34 MB | Adobe PDF | View/Open | |
M772 Abstract.pdf | 3.66 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.