Please use this identifier to cite or link to this item: http://archive.cmb.ac.lk:8080/xmlui/handle/70130/6265
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorනිරෝෂිනී, ආර්. ඩී. සී.-
dc.date.accessioned2021-11-10T03:52:02Z-
dc.date.available2021-11-10T03:52:02Z-
dc.date.issued2010-
dc.identifier.urihttp://archive.cmb.ac.lk:8080/xmlui/handle/70130/6265-
dc.description.abstractඅධ්‍යාපනයේ දී ඉගෙනුම, ඉගැන්වීම හා ඇගයීම එකිනෙකට බැඳී පවතින ක්‍රියාවලි වේ. ඉගෙනුම් ඉගැන්වීම් ක්‍රියාවලියේ ඵලදායිතාව ඇගයීම මඟින් විනිශ්චය කෙරෙන බැවින් එය ගුරු සිසු දෙපිරිසටම වැදගත් වේ. ඒ නිසාම ඇගයීම ක්‍රියාවලිය...-
dc.language.isootheren_US
dc.title11 ශ්‍රේණියේ සිසුන්ගේ සිංහල භාෂාව හා සාහිත්‍යය විෂයයේ සාධනය මැනීමට වසර අවසානයේ පළාත් මට්ටමින් පවත්වනු ලබන සාධන පරික්‍ෂණවල යෝග්‍යතාව විමසා බැලීම (බස්නාහිර, ඌව හා දකුණු පළාත් ඇසුරින්)en_US
dc.typeThesisen_US
Appears in Collections:Masters Theses - Faculty of Education

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
M763 Title.pdf1.45 MBAdobe PDFView/Open
M763 Abstract.pdf3.88 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.