Please use this identifier to cite or link to this item: http://archive.cmb.ac.lk:8080/xmlui/handle/70130/3130
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorවික්‍රමාරච්චි, ඒ. යූ.
dc.date.accessioned2012-11-14T03:40:17Z
dc.date.available2012-11-14T03:40:17Z
dc.date.issued2004
dc.identifier.urihttp://archive.cmb.ac.lk:8080/research/handle/70130/3130
dc.identifier.urihttp://archive.cmb.ac.lk:8080/xmlui/handle/70130/3130-
dc.description.abstractයම් වැඩ පිළිවෙලක් මඟින් අපේක්ෂිත ප්‍රතිඵල ලැබේ ද යන්න සොයා බැලීම එම වැඩ පිළිවෙලේ ම එක් අංගයකි.ඒ අනුව අධ්‍යාපනය සම්බන්ධ ඉගෙනුම්-ඉගැන්වීම් ක්‍රියාවලියේ දී ද ශිෂ්‍යාගේ සාධන මට්ටම සොයා බැලීම අනිවාර්ය බව අධ්‍යාපනඥයින්ගේ අදහසයි. සිසුන්ගේ අවසාන සාධන මට්ටමටත් වඩා ඔවුන් ඉගෙන ගන්නා දෙය පිළිබඳ ව ද ඉගෙන ගන්නා තරම පිළිබඳ ව ද සොයා බැලීම ඉතා වැදගත් වේ. 1997 නව අධ්‍යාපන ප්‍රතිසංස්කරණ ක්‍රියාත්මක වීමෙන් අනතුරුව ඉගෙනුම්-ඉගැන්වීම් ක්‍රියාවලිය පිළිබඳ සොයා බැලීම සඳහා ...
dc.language.isosien_US
dc.titleශ්‍රී ලංකාවේ විධිමත් පාසල් සඳහා පොදුවූ, 10-11 ශ්‍රේණිවල පාසල පදනම් කරගත් ඇගයීම් වැඩපිළිවෙල, ගණිතය විෂයය සඳහා ක්‍රියාත්මක කිරීමේ දී පවතින විවිධතා පිළිබඳ අධ්‍යයනයක් (කොළඹ දිස්ත්‍රික්කයේ පාසල් ඇසුරෙනි )en_US
dc.typeThesis abstracten_US
Appears in Collections:Department of Social Science Education

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
561477.pdf962.47 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.